Ruilen en retourneren

 
Retourneren website bestelling
 
Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over een artikel. Dan kan je het/de artikel(en) voor eigen rekening naar ons terugsturen.

Voorwaarden retourneren
 

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd wanneer deze op de website besteld zijn en:

 

  • Aangemeld worden via de Retourpagina bij Mijn Account.
  • Binnen 14 dagen na ontvangstdatum teruggestuurd zijn. ! Let op, ontvangstdatum is de datum van 1e aanlevering thuis of afhaallocatie. Haal je je pakket te laat op dan loop je het risico niet op tijd te zijn met terugsturen.
  • De te retourneren/ruilen artikelen dienen in originele staat te zijn; dit wil zeggen onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en met aangehecht prijskaartje. Tevens verwachten wij van onze klanten dat ze de artikelen in oorspronkelijke staat aan ons retourneren dus netjes  opgevouwen in de originele verpakking, Wanneer de artikelen niet meer schoon zijn of door haren van bijv. huisdieren niet meer verkoopbaar zijn dan wordt het bedrag van stomerijkosten op het retourbedrag ingehouden.
  • Bovendien dienen de artikelen in een degelijke verpakking geretourneerd te worden. 


Je dient de artikelen op de volgende manier te retourneren:
 

  • Log in op Mijn account en ga links in de menubalk naar Retouren en klik op "Bestelling retourneren" en selecteer de bestelling waarvan je artikelen wilt retourneren.
  • Vul de reden en soort retour in en klik op Verzend Retouraanvraag.
  • Leg het artikel en het retourformulier (rechter gedeelte van pakbon) in het pakket.
  • Geef je retourzending af bij bijv. PostNL, laat het voldoende frankeren (eigen rekening) en bewaar je verzendbewijs.
 
 
 

 

 

1. Selecteer de bestelling waarvan je een artikel wilt retourneren.

 

 

 

2. Vul het aantal, de reden en de retoursoort in.

 

 

 

3. Plaats eventuele opmerking en klik op Verzend retouraanvraag

 
 
Retour sturen

Retourneer je pakket door het adreslabel op het retourprocedureformulier uit te knippen en over de originele verzendsticker heen te plakken. Geef je pakket af bij een PostNL punt.

 

Kosten voor retourneren zijn voor de klant.

 

Na ontvangst van je retour wordt de retour beoordeeld en gekeurd waarover je een mailtje ontvangt. Tevens wordt er een creditnota voor het (de) geretourneerde artikel(en) gemaakt en wordt deze creditnota via email aan je verzonden. 

 

Gratis retourneren in de winkel

Je kan je retour ook gratis afgeven in onze winkel in Amersfoort. De retour wordt via ons kantoor verder afgewikkeld.

 

Ruilen


Wanneer je een artikel wilt ruilen voor een andere maat of artikel dan kan je op onze website een nieuwe bestelling plaatsen. 
 

Retourneren zonder je retour te hebben aangemeld of na retourtermijn
 
Wanneer je jouw retour niet aanmeld via de site of wij hebben de artikelen niet binnen 14 dagen na ontvangsdatum (let op dit is datum 1e aanlevering aan huis of afhaalpunt) terugontvangen dan kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Je ontvangt dan een tegoedbon voor het bedrag van de geretourneerde artikelen.
 
 
Terugbetalingen

Wanneer je een of meerdere artikelen geretourneerd hebt dan wordt het in ons magazijn gecontroleerd. Je ontvangt een creditnota en bevestiging van retourafhandeling. Tegelijkertijd wordt het bedrag op je rekening teruggestort. Houd er rekening mee dat het terugstorten van bedragen een aantal werkdagen verwerkingstijd kost, wij vragen hiervoor je begrip.
 
 
Retourneren artikelen gekocht in de winkel of showroom
 
Artikelen gekocht in de winkel of showroom en die niet afgeprijsd zijn kunnen geruild worden binnen 7 dagen. Afgeprijsde artikelen gekocht in de winkel of showroom kunnen niet geretourneerd/teruggebracht worden.