Bestellen

 
Account aanmaken

Wanneer je een bestelling wilt plaatsen dien je eerst een account aan te maken. Dit is heel eenvoudig via de tab ‘Mijn account’ boven in het scherm van de webpagina.
Vul de gegevens in bij ‘Mijn Account - Nieuwe klant’. Klik op ‘Account aanmaken’. Controleer daarna de ingevoerde gegevens en klik op 'Verstuur'. Je ontvangt een bevestiging per email en een link naar de homepage zodat je kunt gaan shoppen.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is zo gedaan.

1. Wanneer je al een account hebt aangemaakt dan kun je inloggen via de knop ‘log in’ bovenaan in het midden van de webpagina. Heb je nog geen account dan kijk je hierboven hoe dat moet.
2. Heb je een leuk kledingstuk gevonden dan klik je op de knop ‘ In kledingtas’ op de artikelpagina.
3. Je kan verder winkelen of je klikt op de knop "Naar kledingtas". Wanneer je het laatste doet dan krijg je een overzicht te zien van wat je besteld hebt. Door op "Bestellen" te klikken ga je verder met je bestelling en zijn er nog een aantal stappen te voltooien.

* Controle Factuuradres en Bezorgadres.
Je krijgt hier de mogelijkheid om de adressen te wijzigen. Zo kun je te alle tijde naar een ander bezorgadres of factuuradres laten verzenden.
* Leveringswijze
Hier selecteer je de gewenste afleveringsmethode.
* Betaalwijze
Hier kies je de betalingsmethode. Voor informatie over de betaalmethodes kun je kijken bij ‘Betalen’ wat ook te vinden is onder ‘Klantenservice’.
* Orderinformatie.
Voor betaling krijg je een bevestigingsoverzicht te zien van de door jou bestelde artikelen. Ook is hier je ordernummer vermeld. Tevens krijg je nog een orderbevestiging als je dit hebt aangevinkt bij de pagina van ‘Leveringswijze’

Bestelstatus

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst kun je de status van je bestelling bekijken onder ‘Mijn Account’. Wanneer de status van je bestelling verandert ontvang je een email. Hieronder kun je de betekenissen lezen van de statussen die wellicht op jou van toepassing zijn:
* In behandeling
Je hebt een bestelling geplaatst en de bestelling is in behandeling genomen.
* In afwachting van betaling
Je hebt een bestelling geplaatst en de betalingswijze ‘vooruitbetalen’ geselecteerd. Wanneer je het betreffende bedrag overmaakt op onze rekening en deze betaling voor ons zichtbaar is, zullen wij je bestelling in behandeling nemen.
* Verzonden
Je bestelling is verzonden, je zult hem binnen 2 - 4 werkdagen ontvangen.
* Geannuleerd
Je hebt een aantal dagen geleden een bestelling geplaatst, maar hier nog niet voor betaald. Je bestelling wordt nu automatisch geannuleerd.
* Retour
Deze status kan verschillende dingen betekenen, bijvoorbeeld dat je een pakketje naar ons retour hebt gestuurd. Of je hebt een bestelling geplaatst en het artikel is niet meer leverbaar. In dat geval zal het betreffende bedrag zo spoedig mogelijk naar je worden teruggestort.

Bestelling annuleren

Wanneer je om wat voor reden dan ook de bestelling wilt annuleren dan kan dat alleen als je er heel snel bij bent aangezien wij proberen dezelfde werkdag of de werkdag erna je bestelling te versturen. Neem direct contact met ons op, dan kunnen wij de bestelling, mits hij nog niet in behandeling is genomen, annuleren.