• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Loyalty programma

Met ons spaarsysteem spaar je als klant (met een account) voor korting op je aankopen.

Het loyaltypunten programma is onze manier om je als klant te bedanken voor het bestellen bij Longlady.nl. Door een geregistreerde klant te worden ben je verzekerd dat je deel kan nemen aan dit loyaltypunten programma. Klanten verdienen bij elke bestelling loyaltypunten welke gebruikt kunnen worden als korting bij een toekomstige bestelling. Bij aankopen worden punten toegekend. Deze punten kunnen tijdens de check-out verrekend worden met jouw bestelling. Het loyaltypunten programma is op 7 juli 2020 begonnen. Alle bovengenoemde acties verdienen punten vanaf deze datum.

 

Wat zijn mijn loyaltypunten waard?

Verdien 1 punt voor elke uitgegeven euro, wat gelijk staat aan 0,02 euro cent oftewel 2%. 100 Loyaltypunten is € 2,00 waard. Hier zijn enkele voorbeelden:

Je plaatst een order van € 100. Je verdient dan 100 punten wat gelijk staat aan € 2,00. Stel je plaatst nog een order van € 200. Je verdient nog eens 200 punten wat overeen komt met € 4,00. Totaal heb je 300 loyaltypunten.

Er geldt een minimum aantal loyaltypunten alvorens je korting gaat krijgen. Dit minimum aantal loyaltypunten is 250 punten (zijnde € 5,00 korting).

Loyaltypunten worden berekend over het totaalbedrag van jouw bestelling (ex verzendkosten).

De verdiende punten zullen worden toegekend als de order is gedaan, je kunt dan de hoeveelheid punten zien als je bent in gelogd aan de linker onderkant bij de button “Loyalty“ op elke pagina van de website.

 

Belangrijk voor toekennen van punten is dat je ingelogd moet zijn op je account.

 

Verdien ik punten voor kortingsproducten?

Nee. Bij de berekening van de verdiende loyaltypunten, worden producten die afgeprijsd zijn niet meegenomen.

 

Zijn er product beperkingen?

Op producten uit de Sale of Magazijnuitverkoop worden er geen loyaltypunten gegeven. Ook kadobonnen zijn uitgesloten van loyaltypunten programma.

 

Wat zijn de voorwaarden?

Loyaltypunten kunnen alleen verdiend en gebruikt worden bij online aankopen en zijn alleen gevalideerd bij longLady.nl. Loyaltypunten worden niet terugbetaald en zijn niet overdraagbaar tussen de klanten.

Loyaltypunten zijn niet overdraagbaar of inwisselbaar voor geld onder welke omstandigheden dan ook.

Loyaltypunten kunnen niet worden verdiend bij een geannuleerde bestelling of geretourneerde artikelen.

Bij het inwisselen van loyaltypunten, zal je nog steeds een andere betaalmethode moeten selecteren als er niet genoeg loyaltypunten verdiend zijn om de kosten van jouw  aankoop te dekken.

Bij de berekening van de verdiende loyaltypunten, zijn verzendkosten uitgesloten.

Loyaltypunten zijn alleen beschikbaar voor geregistreerde longlady.nl klanten.

 

Hoe kan ik mijn verdiende loyaltypunten bekijken?

Onderaan de pagina zie je een button "LOYALTY". Als je ingelogd bent dan zie je hier het saldo van jouw punten staan.

Klik op "saldo inruilen".

Je krijgt dan een kortingscode te zien.

 

Deze kortingscode kan je kopiëren en invullen in het veld "Kortingscode" op de check out pagina en dan klikken op "inwisselen".

 

 

Moet ik een account aanmaken om punten te kunnen verdienen?

Ja, het is nodig om in jouw account in te loggen om punten te kunnen verdienen of te kunnen zien hoeveel punten er verdiend zijn.

 

Ik heb een product geretourneerd. Worden de punten ook van mijn account in mindering gebracht?

Ja, de punten welke verdiend zijn zullen na retour van producten van de totaal punten weer afgetrokken worden.

 

Hoe kan ik de punten die ik verdiend heb verzilveren?

* Log in op jouw account en voeg producten toe aan je winkelwagentje.

* Op de check-out pagina vind je links een veld "kortingscode". Vul hier de kortingscode in die je ontvangen hebt bij het inwisselen van je loyaliteitspunten.

* Klik op toepassen.

 

Als u niet voldoende punten heeft om de gehele order te betalen zal de winkel automatisch het resterende bedrag als te betalen bedrag aangeven.

 

Kan ik punten van orders uit het verleden nog vergoed krijgen?

Punten kunnen NIET worden toegekend aan orders die in het verleden gemaakt zijn toen het punten systeem nog niet in werking was.

 

Hoe weet ik hoeveel punten ik verdiend heb bij mijn order?

Je zal het totaal aantal punten te zien krijgen door via de tab "Loyalty" te kijken naar je saldo.

 

Let op, wij behouden ons het recht voor om wijzigingen in dit beleid op elk gewenst moment zonder voorafgaande kennisgeving of aansprakelijkheid aan te kunnen passen.