Meteen naar de content

Welkom op onze website speciaal voor lange vrouwen !

Meest gestelde vragen

Mijn maat is er niet meer, komt deze weer binnen

Helaas ligt longwear nergens op voorraad bij de leveranciers of ons productie atelier. Er geldt op=op
Soms komt een item retour dus je kan op een later tijdstip nog eens kijken of je maat er weer is. Dit geldt zeker aan het begin van een nieuw seizoen.

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten zijn binnen nederland gratis (vanaf 18 september 2023).
Bestel je alleen sale en/of outlet artikelen dan zijn de verzendkosten €4,95 voor brievenbuspakket of €5,95 voor normaal pakket.

Is je verzending naar het buitenland, dan ligt het aan de manier van verzenden en waarnaartoe wij het moeten verzenden. Raadpleeg hiervoor de tabel op deze pagina.

Hoe lang duurt het terugstorten van mijn geld?

Wanneer de creditnota wordt gemaakt vindt er gelijktijdig terugbetaling plaats. Er zijn wel enkele werkdagen verwerkingstijd bij de betaalprovider.

Kan ik een artikel ruilen

Wanneer je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel dan plaats je een nieuwe bestelling op onze website. Ruilen met gesloten beurs is helaas niet mogelijk.

Bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen kan onder een eigen account of zonder account. Met een eigen account is het makkelijker en sneller om artikelen te ruilen of retourneren. Met een account spaar je ook voor korting.

Hoe plaats ik een bestelling?- Plaats het gewenste artikel - in de juiste maat en kleur - in de winkelmand en shop verder tot de winkelmand naar wens is gevuld.
- Klik op de winkelmand knop om de bestelling af te ronden. In de winkelmand omgeving is het nog mogelijk om items te wijzigen/verwijderen.
- Op de checkout pagina zie je een overzicht van de artikelen en hier kan je ook de code voor kortingen of kadobonnen invoeren.
- De verdere betaling wijst zich vanzelf. 

Kan ik bestellingen laten samenvoegen

Heb je een order geplaatst en plaats je vervolgens nog een order binnen enkele uren? Dan kunnen de orders samengevoegd worden in één pakket, mits wij de bestelling nog niet hebben verwerkt en bij vervoerder hebben gebracht. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren

Wanneer wij je bestelling nog niet hebben verwerkt dan kunnen wij de bestelling wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact met op ons via ditcontactformulier

Mijn maat is er niet meer, komt deze weer binnen


Helaas ligt longwear nergens op voorraad bij de leveranciers of ons productie atelier. Er geldt op=op
Soms komt een item retour dus je kan op een later tijdstip nog eens kijken of je maat er weer is. Dit geldt zeker aan het begin van een nieuw seizoen.

Bestelling bevestigen & bestelling overzicht

Binnen enkele seconden na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze email niet ontvangen? Check dan je spambox, of het kan zijn dat het emailadres niet juist is ingevuld. Neem in dat geval contact op viadit contactformulier.Een overzicht van je bestelling is te vinden in jeaccount. Log in om je bestelling(en) in te zien en gegevens te wijzigen.

Betalen

Betaalmethodes

iDEAL
Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Beschikbare banken; ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, KNAB, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank.

Paypal
Koppel eenvoudig je bankrekening of creditcard aan je PayPal account en bepaal zelf of je aankopen worden afgeschreven van je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.

Klarna/Sofort
Klarna (voorheen SOFORT banking) biedt klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen de mogelijkheid om te betalen met hun favoriete betaalmethode. Het betaalsysteem is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL.

Creditclick
CreditClick is een manier van achteraf betalen met krediet voor je online aankopen. Je kan in termijnen betalen met een maandbedrag dat bij je past. Maar ook achteraf in 1 keer. Ideaal als de grote aankoop nét even niet
uitkomt. Het is te gebruiken in Nederland voor bedragen tussen €250,- en €5.500,-.

Bankstorting
Je dient het orderbedrag binnen 24 uur over te maken op onderstaand rekeningnummer. Je order wordt verwerkt na ontvangst van je betaling.

ING Nederland
Longlady Fashion Co B.V. Berkel en Rodenrijs | IBAN NL46INGB0004327914 | BIC INGBNL2A

Kortingscodes en kadobonnen

De kortingscode of kadoboncode kan je invullen op de check-out pagina. Vul de code in en klik op "toepassen".
Er kan maar 1 code gebruikt worden. Korting op korting is niet mogelijk.

Veilig betalen

Alle transacties die worden verricht op Longlady Fashion, worden beveiligd door het betaalsysteem Shopify. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet opgespoord, onderschept of gebruikt worden door derden. Deze gegevens worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Hoe lang duurt het terugstorten van mijn geld?

Wanneer de creditnota wordt gemaakt vindt er gelijktijdig terugbetaling plaats. Er zijn wel enkele werkdagen verwerkingstijd mee gemoeid bij de betaalprovider.

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten zijn binnen nederland gratis (vanaf 18 september 2023).
Bestel je alleen sale en/of outlet artikelen dan zijn de verzendkosten €4,95 voor brievenbuspakket of €5,95 voor normaal pakket.


Is je verzending naar het buitenland, dan ligt het aan de manier van verzenden en waarnaartoe wij het moeten verzenden. Raadpleeg hiervoor de tabel op deze pagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

Wij verwerken bestellingen binnen 1-3 werkdagen. Wanneer je bestelling verwerkt is, brengen wij het bij de vervoerder die het binnen een aantal werkdagen aan je huisadres of op het servicepunt levert. Verzending via Homerr is duurzamer, goedkoper, maar duurt tot 8 werkdagen eer je het ontvangt.

Waar ontvang ik mijn bestelling

Je kunt kiezen voor de volgende optie's:

Levering huisadres
Levering servicepunt DHL
Ophalen van je bestelling bij Longlady in berkel en rodenrijs

Track & Trace

Bestellingen die worden verstuurd met DHL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code. Deze ontvang je einde middag via de vervoerder in je mailbox, zodra het pakket bij de vervoerder is aangekomen.

Je vindt deze track & trace code ook in je account als je ingelogd bent.

Retourneren & Ruilen

Kan ik een artikel ruilen

Wanneer je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel dan plaats je een nieuwe bestelling op onze website. Ruilen met gesloten beurs is helaas niet mogelijk.

Hoe retourneer ik een bestelling

Mochten artikelen niet bevallen dan kan je ze retourneren binnen de retourtermijn van 14 dagen. Kleding dient ongedragen en ongewassen te zijn en met alle tags er nog aan vast.

Je retour vraag je aan via je klantenaccount. Je kunt hier inloggen op je klantenaccount. Selecteer de betreffende bestelling en klik op "Retour aanvragen". Selecteer de reden van retourneren en schrijf aanvullende opmerkingen. Deze redenen en opmerkingen lezen wij en houden hier rekening mee bij volgende collectie's.
Na je retouraanmelding ontvang je per mail de bevestiging. Knip het adreslabel op achterkant van de pakbon uit en plak dit over de originele verzendsticker heen.
Geef je retour gefrankeerd af bij een DHL servicepunt.

Jouw retour dient binnen 14 dagen, nadat jij het hebt ontvangen, weer door ons ontvangen te zijn.

Retour aanmelden

Je dient je retour aan te melden via je klantenaccount. Je kunt hier inloggen.

Wij zouden het fijn vinden als je naast de reden ook wat toelichting kan geven. Wij houden hier rekening mee met volgende collectie's.

Het aanmelden is een extra veiligheid zodat wij in de gaten kunnen houden of wat jij aangemeld hebt ook retour komt.

Na de aanmelding ontvang je per mail een bevestiging van je retour aanmelding.

Retour- en ruilvoorwaarden

Artikelen kunnen altijd retour gestuurd worden, tenzij anders vermeld bij het product.

* Via je klantenaccount kan je je retour aanmelden. Je kunt hier inloggen op je klantenaccount.
* De te retourneren/ruilen artikelen dienen in originele staat te zijn; dit wil zeggen onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en met aangehecht prijskaartje. Graag de artikelen zoveel mogelijk weer zo opvouwen zoals je ze ook ontvangen hebt.
* Bovendien dienen de artikelen in een degelijke verpakking retour gestuurd te worden. 
* Na aanmelding van je retour ontvang je per mail een bevestiging van je retour aanmelding.
* Op de achterkant van de pakbon zit een adres label.
* Knip dit label eraf en plak het over de originele verzendsticker heen. 
* Leg het artikel / de artikelen en de pakbon in het pakket.
* Frankeer je pakket en geef je pakket af bij een vervoerder naar keuze. Tip: wanneer je retour door de brievenbus past verstuur het dan als een brievenbuspakket via DHL.

De retour moet binnen 14 dagen na ontvangstdatum door ons terug ontvangen zijn. ! Let op, ontvangstdatum is de datum van 1e aanlevering thuis of afhaallocatie. Haal je je pakket te laat op dan loop je het risico niet op tijd te zijn met terugsturen.

Wij hebben hierin het beleid dat ontvangen retouren in uiterlijk 4 werkdagen na ontvangst worden behandeld – de items dienen gecontroleerd te worden, eventueel gestoomd, opnieuw te worden verpakt en verder te worden verwerkt.

Klachten

Niet tevreden over je product?
Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product of over een van onze diensten? Meld dit dan aan ons door en email te sturen naarinfo@longlady.nl
Geef een duidelijk omschrijving met vermelding van:
- Bestelnummer
- Naam
- Aankoopdatum
- Een foto (als mogelijk)

Je ontvangt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 3 dagen) antwoord over afhandeling van de klacht.

LET OP: klachten naar aanleiding van wassen, kapotte naadjes na dragen, gaatjes na wassen/dragen en pilling van de stof behoren niet tot een productiefout en kunnen niet als klacht in behandeling worden genomen.