Ruilen en retourneren
Retourneren website bestelling
Voorwaarden retourneren
Wij willen je graag vragen de retour zo snel mogelijk weer terug te sturen, zeker als je meerdere maten hebt besteld. Wij hebben geen uitputtende voorraad en veel klanten wachten op het terugkomen van hun maat.
De te retourneren/ruilen artikelen dienen in originele staat te zijn; dit wil zeggen onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en met aangehecht prijskaartje. Wij verwachten van onze klanten dat de artikelen in oorspronkelijke staat aan ons geretourneerd worden dus netjes opgevouwen in de oorspronkelijke verpakking. Wanneer een artikel zonder kaartjes cq zeer gekreukeld cq niet netjes opgevouwen geretourneerd wordt brengen wij €0,50 in rekening per artikel zijnde verwerkingskosten / herbevoorradingskosten.
De retour moet uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangstdatum door ons terug ontvangen zijn, echter wij vragen je dit zo snel mogelijk te doen zodat wij de niet gehouden artikelen aan andere klanten kunnen aanbieden
! Let op, ontvangstdatum is de datum van 1e aanlevering thuis of afhaallocatie. Haal je je pakket te laat op dan loop je het risico niet op tijd te zijn met terugsturen.
Artikelen kunnen alleen retour gestuurd worden wanneer deze worden aangemeld op ons retourdashboard, je kunt hier inloggen, zie ook onderstaand.
Retour aanmelden
* Voer hier je email adres in en klik op doorgaan.
Vervolgens krijg je een overzicht van al je bestellingen.
* Selecteer de bestelling van welke je artikelen wilt retourneren.
* Na je retouraanmelding ontvang je een email met bevestiging van je retouraanmelding.
Retour sturen
* Op de achterkant van de pakbon zit een adres label.
* Knip dit label eraf en plak het over de originele verzendsticker heen.
* Leg het artikel / de artikelen en de pakbon in het pakket.
* Frankeer je pakket en geef je pakket af bij een vervoerder naar keuze. Houd zelf de bezorging in de gaten aangezien wij als ontvanger geen meldingen krijgen over bezorging. Zo krijgen wij niet te horen of iets bij een parcelpunt is geleverd mocht aflevering aan ons kantoor adres niet gelukt zijn. Vermeld dus ook altijd ons e-mail adres bij een digitale verzending. Tip: wanneer je retour door de brievenbus past verstuur het dan als een brievenbuspakket via DHL.