Bezorging
Maximale bestelhoeveelheid
De tendens is dat klanten steeds meer gaan bestellen en van meerdere artikelen meerdere maten, terwijl de intentie is hier niet veel van te houden. Dus er komt heel veel weer terug en zijn wij veel artikelen meerdere weken kwijt. Dit is uiteraard onwenselijk. Andere klanten kunnen deze artikelen dan niet bestellen.
Ook liggen de risico's van verzenden en kwijtraken bij de versturende ondernemer.
Daarom hebben wij besloten het bestelbedrag op €600,= te maximeren (bestellingen bij elkaar opgeteld)
Wil je toch een hele hoeveelheid kleding aanschaffen dan berekenen wij een toeslag van €12,- voor verzekering van het pakket boven de €500,-). Hiervan krijg je een link voor betaling na de bestellingen. De retourtermijn is bij grote bestellingen 7 dagen.
Of kom gezellig naar de Showroom waar je alles kan passen.
Of kom gezellig naar de Showroom waar je alles kan passen.
Verzendkosten
Wij bieden gratis verzending binnen Nederland.
Bestel je alleen sale en/of outlet artikelen dan zijn de verzendkosten €4,95 voor brievenbuspakket of €5,95 voor normaal pakket.
Retour sturen van je pakket is voor eigen rekening (vanaf 18 september).
Wanneer je bestelling niet door de brievenbus past dan kan je zelf kiezen hoe je je pakket bezorgd wilt hebben.
Hieronder volgt een tabel met verzendkosten.
Land |
Brievenbuspakje < 2 kilogram |
DHL Huisadres |
DHL Parcelshop |
PostNL
|
Nederland | gratis / €4,95 | gratis / 5,95 | gratis / €5,95 | - |
België | - | 8,50 | - | - |
Luxemburg | - | 11,95 | - | - |
Duitsland | - | 10,95 | - | - |
Frankrijk | - | - | - | 15,95 |
Spanje | - | - | - | 19,95 |
Portugal | - | - | - | 19,95 |
United Kingdom | - | - | - | 32,95 |
Ierland | - | - | - | 20,95 |
Denemarken | - | - | - | 19,95 |
Noorwegen | - | 46,95 | - | - |
Zweden | - | - | - | 20,95 |
Finland | - | - | - | 20,95 |
Italië | - | - | - | 16,95 |
Griekenland | - | 27,95 | - | - |
Hongarije | - | 14,95 | - | - |
Bulgarije | - | - | - | 24,95 |
Oostenrijk | - | 15,95 | - | - |
Polen | - | 12,95 | - | - |
Zwitserland | - | 33,95 | - | - |
Kroatië | - | 35,95 | - | - |
Tsjechië | - | 15,95 | - | - |
Slowakije | - | 15,95 | - | - |
Overig Europa | - | - | - | - |
Leveringstijden
Als je hebt besteld en betaald via Ideal kun je ervan uitgaan dat de bestelling binnen een aantal werkdagen in behandeling genomen wordt. Dit afhankelijk van de besteltijd, en -dag. Is er vrijdag na 12:00h besteld, dan betekent dit, dat je bestelling de eerstvolgende werkdag zijnde maandag in behandeling wordt genomen.
De doorlooptijd is gemiddeld 1-3 werkdagen tot het aan de vervoerder wordt overgedragen.
De doorlooptijd is gemiddeld 1-3 werkdagen tot het aan de vervoerder wordt overgedragen.
Leveringswijze
Levering kan alleen aan een huisadres, geen bedrijfsadres. Ben je niet thuis kies dan voor parcelshop levering.
Brievenbuspakje (volgbaar)
Wanneer een bestelling door de brievenbus past dan is dit de enige verzendoptie die aangeboden wordt. Je hoeft niet thuis te blijven.
Bezorging persoonlijk aan de deur (met track & tracecode).
DHL levert je pakket bij je thuis. Mocht het voorkomen dat de pakketbezorger niemand thuis aantreft dan wordt het pakje bij de plaatselijke Parcelshop afgegeven.
Hij laat een schriftelijke mededeling voor je achter.
DHL Parcelshop (met track & tracecode)
Ophalen van je pakket bij een door jou gekozen DHL parcelshop. Parcelshops zijn vaak alleen overdag geopend.
DHL levert je pakket bij je thuis. Mocht het voorkomen dat de pakketbezorger niemand thuis aantreft dan wordt het pakje bij de plaatselijke Parcelshop afgegeven.
Hij laat een schriftelijke mededeling voor je achter.
DHL Parcelshop (met track & tracecode)
Ophalen van je pakket bij een door jou gekozen DHL parcelshop. Parcelshops zijn vaak alleen overdag geopend.
! Je kunt het parcelpunt na betaling van je order selecteren !
De track & trace informatie is vanaf ongeveer 8 uur na verzending zichtbaar.
De door de klant gekozen transporteur dient een dienst te leveren namelijk levering van een pakket en die transporteur wordt hiervoor betaald. Op het moment dat de vervoerder het pakket heeft ingescand (dus ontvangen van LongLady) wordt er een track en tracemail aan de klant verstuurd. Vanaf dat moment is LongLady niet aansprakelijk voor het zoekraken of de verkeerde levering van het pakket.